1 maj 2013

Pågående stylinguppdrag! Massor av fina produkter från Åhléns och IKEA. Veckans sidospår v 18!

Hoppas du har haft en fin onsdag? Har du varit ledig? Själv håller jag på för fullt med ett stylinguppdrag så igår var jag och hämtade massor av fina produkter på Åhléns och idag var jag på IKEA en sväng och shoppade loss. Blir alltid så inspirerad och köpsugen när jag åker dit och får alltid med mig lite extra i kassen. Inredningsgänget ni är grymma! Och hantverkarna och kommunikatörerna också så klart! Träffade ett helt gäng med gamla härliga jobbarkompisar som jobbade i dag. Kul att se er!


Här är ett urval som jag fick med mig från Åhléns. Matta Tic, pall Tic, kudde Savanne, kudde Good day, kudde Tic. Fikonkvisten är min! 


Mattan Tic, från Åhléns passar perfekt i den bostaden som jag håller på och stylar just nu och den finns i två olika storlekar. Skulle även passa jättebra hemma hos mig.



Hittade tavlan SIBBARED i grön nyans på IKEA som blev jättefin på väggen, den skulle jag också kunna tänka mig att köpa hem till mig. Kuddar, korg och pläd från Åhléns.


Vitrinskåp är inspirerande att fylla med fina saker. Den gröna karaffen, LEENDE, hittade jag också på IKEA idag. 


Ha en fortsatt fin onsdag och hoppas att jag ser dig här snart igen!

2 kommentarer:

Varmt välkommen att lämna en kommentar!