4 maj 2013

Stockholm! Shopping, trendspaning, afternoon tea och fika!

Hej! Idag kommer mitt lördagsinlägg från vackra Stockholm där jag befinner mig i helgen. Förutom shopping och trendspaningar så står afternoon tea, restaurangbesök, fika och andra trevligheter på programmet.


Igår kväll var vi på Nosh and Chow som öppnade i januari. God mat, bra service, fantastisk atmosfär, riktigt bra barhäng och toalettbesöket i källaren är en upplevelse som du inte får missa. 


Foto Åsa // Kreativa Kvadrat 


Fikapauser står på programmet mellan varven och Kaffeverket på Snickarbacken 7 ska vara väl värt ett besök sägs det.



Bilder lånade från Kaffeverket


Vi tänkte passa på och prova afternoon tea i Tesalongen på Svenskt Tenn, och även om inte jag är en stor tedrickare så ser jag verkligen fram emot att besöka salongen (och butiken)

Bild lånad från Svenskt Tenn


Boqueria - två restauranger under ett och samma tak. Spanska influenser, en genrös kroglokal och ett bra läge mitt i city i Mood gallerian står också på programmet. 

Bild lånad från Mood Stockholm

Ser verkligen fram emot dagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!