19 juni 2013

Besökshörnan på Svensk Fastighetsförmedling i Värnamo fick sig ett lyft i går! Veckans sidospår v 25!

Jag var och hälsade på Svensk Fastighetsförmedling, en av mina samarbetspartners, i Värnamo i går. Jag passade på att göra en "quick fix" i deras besökshörna på kontoret och här ser du några före, - och efterbilder fotade med min Iphone. Visst gör det skillnad med några nya kuddar, plädar, ljuslyktor, lite fräscha växter och en matta. Hoppas att du kommer att trivas om du har vägarna förbi!




Tidigare besökshörna på kontoret


Cerise kudde, pläd och matta från EM
Övriga kuddar från Åhléns



Tack Elisabeth, Angela, Fredrik och Mika för en bra eftermiddag! Vi avslutade med en kopp kaffe i den nyinredda soffhörnan innan jag körde hem igen.

Styling: Åsa Andreasson // Kreativa Kvadrat
Foto: Åsa Andreasson 

Hoppas du får en riktigt bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!