18 juli 2013

Inredningsbutiker i Halmstad - Veckans sidospår v 29! Rosencranz, Sinne, Gredelin och Cozy Home.

Här kommer massor av shoppingtips på inredningsbutiker om du är i Halmstad! Titta och njut. Idag visar jag bilder från Rosencranz och Sinne och i morgon från Gredelin och Cozy home.

Jag har varit några dagar i sommarstugan och passade på att köra in till stan och besöka några av mina favoritbutiker. Vilken inspirationskick jag fick! Jag besökte Rosencranz, Sinne, Gredelin och Cosy Home. Här hittar du allt från inredningsprylar, möbler, smycken, väskor, kläder, växter och mycket annat. Var även inne en snabbrunda på Myrornas, som ligger i samma kvarter, och fyndade lite. Ett par fina kaffemuggar och en vas fick bland annat följa med mig hem. Jag passade givetvis på att fota när jag var inne i butikerna så att jag kan dela med mig av alla fina saker och inspiration. Möttes dessutom av enormt trevlig personal i samtliga butiker, tack för det, jag kommer definitivt tillbaka till er i sommar igen!

Butik Rosencranz, Brogatan 7 Halmstad 



Underbar innegård! Jag njuter varje gång jag är och hälsar på. Jag måste besöka butiken en höst eller vinterdag och uppleva innegården då, den är säkert fantastisk vacker!


Charmig stol i rött





Butik Sinne, Karl XI:s väg 47 Halmstad

Keramikfat och urnor är otroligt vackert och praktiskt. Urnan med blå kant hade gärna fått följa med mig hem, men eftersom halva resväskan från Spanien bestod av keramik så får jag försöka hejda mig lite. 






Trevlig utsida och fantastisk styling i samtliga skyltfönster. Det gäller att se till att synas. På ett snyggt sätt. Samtliga foton är tagna av mig Åsa Andreasson // Kreativa Kvadrat. 

Följ mig gärna på Instagram Kreativa Kvadrat

Mer inspiration kommer imorgon! Ha en riktigt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!