24 augusti 2013

Jag håller två inspirationsföredrag om trender och färger på IKEA Jönköping lördag 7 september!

Träffa mig på IKEA Jönköping 7 september! Jag håller två inspirationsföredrag om trender och färger och är på plats på Vardagsrum, övre plan, mellan kl 10-16 där jag är tillgänglig för dina frågor och delar med mig av heminredningstips.

Jon Eliasson, designer, inredare, och känd från Rommservice håller också i en föreläsning om hur IKEA jobbar med bl.a. trender och smarta inredningsprocesser. Stina Lind och Petra Sahlin, två duktiga inredare från IKEA Jönköping, och gamla kollegor till mig, är också på plats under dagen och ger tips och idéer hur du kan förändra ditt hem. En dag du måste uppleva!




IKEA arrangerar Hylla Livet Hemma,
en heldag för dig som älskar heminredning!









     Inspiratör, inredare och bloggerska 
  för KreativaKvadrat kommer hit!


   Inredningsstylisten och bloggerskan Åsa Andreasson kommer 
   att vara på plats i ett av våra rum på övre plan och hålla en 
   inspirerande session om årets trender och färger, ge massor 
   av heminredningstips samt vara tillgänglig för dina frågor och 
   funderingar under dagen. Passa på och ta del av hur du skapar 
   en röd tråd i ditt hem, vad som är bra och tänka på gällande 
   möblering, belysning och mycket annat.

   Inspirationsföredrag på 20 minuter kl 11.30 och kl 14.00, 
   anmälan behövs ej. Tillgänglig övrig tid: 10-16.
   Välkomna på inspirationsdag lördag den 7 september!
   Här kan du läsa mer om de olika aktiviteterna i varuhuset.




IKEA designern och inredaren Jon Eliasson. Samtliga foton 
lånade via IKEA.se.


Mer inspiration från mig hittar du på Instagram Kreativa Kvadrat






















  Hoppas du får en riktigt bra dag!  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!