15 augusti 2013

Upplev en inspirationsdag på IKEA Jönköping tillsammans med mig, Jon Eliasson från RoomSevice och några till! Boka lördag 7 september 2013

En heldag på IKEA för dig som älskar heminredning!

Jag kommer att hålla i ett inspirationsföredrag på IKEA lördag 7 september. Marknadschefen Caroline Thorell kontaktade mig och frågade om jag vill ställa upp och det ska bli fantastiskt roligt att spendera en hel dag på IKEA och föreläsa och prata om det som ligger mig allra varmast om hjärtat. Heminredning! Och efter mina 15 år på IKEA som inredare och inredningschef så kommer jag alltid att brinna för IKEA och det fantastiska och inspirerande sortimentet!


"Nu laddar vi för en härlig inspirationdag på IKEA Jönköping. Boka in lördag 7 september i kalendern. Då arrangerar vi Hylla Livet Hemma, en dag som sammanfattar allt det som är så härligt med heminredning"

Denna dag bjuder vi på frukostseminarie med Jon Eliasson från RoomService och inspirationsföredrag av inredningsstylisten Åsa Andreasson. Vi kommer ha sy studio, heminredningshjälp av våra inredare, kollage med färg och form, kreativ hörna etc. etc. Extra välkommen är du som IKEA FAMILY medlem. Mer information om aktiviteter och denna dags fina erbjudanden kommer längre fram, klicka här.

Varmt välkommen att uppleva Hylla Livet Hemma 
med oss! Vi ses den 7 september.


Jag! Åsa Andreasson // Kreativa Kvadrat


Jon Eliasson. Foto via IKEA jönköping.

Och nu är äntligen nya IKEA katalogen här!



Alla stunder räknas

I år fokuserar IKEA ännu mer på det som är viktigast i livet - att vara tillsammans. Från spontandans med barnen till strumpsortering, så handlar det om att man i familjen delar alla dessa stunder i vardagen. Alla stunder räknas, oavsett vad man gör. Se filmen här. Kan du inte vänta till IKEA katalogen kommer i din brevlåda så kan du klicka här.

Följ mig gärna på Instagram Kreativa Kvadrat



Ha en riktigt fin dag och hoppas att vi ses på IKEA lördag 7 september!


    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!