18 maj 2014

Veckans ordspråk - veckans Tänkvärda!

Hej! Hoppas att du har haft en bra vecka? Kommande vecka har jag min alldeles egna assistent vid min sida, Ellen Svensson från Växjö, som kommer att hjälpa mig med diverse uppdrag och förberedelse. Guld värt!

Vi kommer bland annat att ge oss ut på jakt efter rekvisita och accessoarer till några olika inredningsuppdrag samt att jag kommer att fortsätta min förberedelse inför en belysningsworkshop på huvudkontoret på Svenska Hem. Det ser jag fram emot! På tisdag morgon är det dags för MiJ-frukost (Marknadsföreningen i Jönköping) igen, då ska vi lyssna till Marie-Louise Berghult, marknadschef på Kinnarps, som kommer att berätta om trender som påverkar oss och vår arbetsmiljö. Ännu en spännande vecka med andra ord. Ikväll fastnade jag för detta ordspråket. Hoppas du också tycker om det?

Har du några bra ordspråk som du vill dela med dig av till mig och mina följare? Maila mig gärna på
asa@kreativakvadrat.com



Önskar dig en riktigt bra dag! 

Fler ordspråk från mig hittar du på Kreativa Kvadrat Pinterest, klicka här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!