28 juni 2014

Sekelskifteslägenhet i Malmö city!

Något utöver det vanliga, en våning högt upp i en sekelskiftesfastighet. Jag blev kär i det lilla badkaret. Samtliga bilder lånade via Fastighetsbyrån i Malmö. Lägenheten ligger på Föreningsgatan 16 i Malmö city.


Ett charmigt badkar och vackert golv och jag tycker det är en snygg detalj med det målade taket. 


Vad tycker du om kontrasten mellan väggfärgerna, de gula dörrarna och mattan på golvet? Jag tycker det är en intressant mix. Varför inte! Och även här i taket målat. Snyggt! 





Ett litet collage med klockor för den som har ett antal på lager eller om du kanske går på lite loppisar i sommar och hittar några.


Här finns gott om plats för många runt bordet! Jag fick frågan häromveckan om jag kunde ge tips på ett stort och lång matbord, och det går att specialbeställa hos flertalet företag. Snyggt och praktiskt om du har ett stort umgänge och behöver ytor! 


En härlig kombination av ramar och tavlor på väggen


Kolla in den fina sängen i bakgrunden


Ett charmig barnrum med praktisk klädstång. 

Mer inspiration och bilder från lägenheten hittar du här.

Ha en riktigt fin helg! 


Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!