25 augusti 2014

RIX FM Festival i Jönköping! På A6 Center 30 augusti 2014

RIX FM Festival kommer till Jönköping och A6 Center nu på lördag den 30 augusti och där finns jag på plats! Du hittar mig i Fastighetsbyråns tält i eventbyn där du kan vinna ett inspirerande hembesök eller en homestyling av mig och även har chans att vinna färg och tapet från Flügger Färg. Jag kommer att inreda tältet och passa gärna på att fråga mig om tips och idéer till ditt hem. Här kan du läsa mer om RIX FM Festival och om vilka artister som kommer. Vi finns på plats kl 13.00 - 17.00, varmt välkommen och hoppas att vi ses!


Jag samarbetar med Fastighetsbyrån i Jönköping och här kan du läsa mer om mig och vad jag kan erbjuda på deras hemsida. Jag kommer även att vara involverad och bidra med inspiration till Fastighetsbyråns sociala medier som bland annat FacebookInstagram och Pinterest. Det ser jag fram emot och jag hoppas du vill följa med på vår inspirationsresa! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!