1 oktober 2014

Stora Styrelsedagen 2014

Förra veckan var en händelserik vecka där jag bland annat hade uppdraget att inreda entrén samt scenen i konsertsalen på Kulturhuset Spira inför Stora Styrelsedagen. Eventet arrangeras av StyrelseAkademien Jönköping och dagen bjöd på inspirerande talare, nya kontakter och en hel del goda råd och tips inför framtiden. Här kan du läsa mer om dagens talare och programmet.


Entrén pryddes av fina möbler från Svenska Hem samt accessoarer från Åhléns som jag valde ut med omsorg inför dagen. 




Jag passade naturligtvis på att dela ut mina visitkort och broschyrer om mig, mitt företag och mina samarbetspartners under dagen. 


En av höstens trender är trä och marmor och skärbrädan är en riktigt het trend just nu! Gärna stora och med rundade hörn. Samtlig rekvisita förutom de små glasvaserna kommer från Åhlens A6 center i Jönköping.

Så här såg scenen ut i konsertsalen på Spira innan jag började placera ut möbler och inreda den. 


Möblerna kommer från Svenska Hem där soffan EPOK är min stora favorit. Visst är den snygg! Jag inredde scenen i färgerna brunt, blått och beige som fick komma igen i olika nyanser samt inslag av gröna växter och kvistar som skapar det där lilla extra.


Förutom soffan som är en av mina favoriter så kunde jag inte låta bli att imponeras av det fantastiska hårsvallet som var framför mig! WOW! 

                            
Duon Jonasx2 underhöll i pauserna och tyckte det var schyssta möbler på scen.  Fotograf: Marianne Lundvall, Jnytt. 



Dagen avslutades med att belysningen släcktes ner och en sprakande Modeshow startade. Det var kreatören Malin Qvänstedt tillsammans med Best of Brands som bjöd på denna avslutning. Best of Brands etablerar sig i Jönköping i februari 2015. 


Vad snygga! Vill du se delar av modevisningen via Youtube? Klicka här.


Och så bjuder jag på dagens mingelbild, där jag passade på att blunda på fotot samtidigt som jag åt på en god bulle. Så kan det gå! Foto: Krister Leimola, jaffärer. För fler mingelbilder klicka här. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en kommentar!